Case Study
Wish.com | Oburzająca antyreklama, która stała się reklamą.
[dzien]
[miesiac]
[year]
Platforma sprzedażowa wish.com została zaatakowana po opublikowaniu reklamy skierowanej do kobiet plus size. Media głoszą kolejny skandal!
Do kampanii sprzedażowej rajstop użyte zostały zdjęcia szczupłych modelek, które jak widać w niecodzienny sposób prezentują produkt. Reklama sugeruje, że największy rozmiar kobiecych wdzięków nie jest żadnym wyzwaniem dla produktu. Co zatem wzbudziło kontrowersję? Co oburza internautów?

Tutaj niespodzianka. Internauci jednym głosem zaatakowali wish.com za brak autentyczności, krytykowali za ewidentny brak smaku, krytykowali również za podtekst dyskryminacji kobiet o nieco większych rozmiarach.

Czy to faktycznie prawda? Zobaczmy zdjęcia.
Rzecz jest ciekawa, ponieważ fala krytyki ustanowiła pewną opinię.

Opinia ta brzmi – Wish com popełniło błąd!

Czy aby na pewno?

Wish com milczy z komentarzem a kontrowersja reklamy tworzy potężny viral z niekończącą się lawiną wejść na wish com. Od 2 dni w sieci trwa show, na którym jedzie już nie tylko wish com, ale też dailymail.co.uk today com, a i nasze podwórko z wp.pl radio.zet głoszą tę wspaniałą nowinę.

Czy zatem jest to antyreklama rzekomej marki rajstop, czy jednak kampania na rzecz wish com

To jeszcze raz, czy wish com naprawdę popełniło błąd?
PS.

Czy autentyczny brak autentyczności oburza?

Przepraszam czy ktoś z Państwa ma probiotyk?

Wish.com | Oburzająca antyreklama, która stała się reklamą.
Oceń To!